Minggu, 17 Januari 2016

Harga Xiaomi Redmi 3

Harga Xiaomi Redmi 3 - Ketebalan juga lebih nipis daripada Redmi 2 yang hanya 8,5 mm tetapi malangnya Xiaomi Redmi 3 harus mengakui bahawa Xiaomi Redmi 2 lebih ringan memandangkan beliau mempunyai berat pada 144 gram. Ia sudah pasti wajar mengingat bahan memakai plastik Redmi 2 3 Redmi ketika memakai Magnesium aloi. Jika rakan saya deteknokers berminat untuk mempunyai Xiaomi Redmi 3, manusia akan berhadapan dengan pilihan 3 warna lebih putih, kelabu dan Emas.

Ia menjadikan pasukan kami reka bentuk Harga Xiaomi Redmi 3 di samping nipis dan memakai bahan logam diletakkan di atas motif di sebalik bahagian badan yang benar-benar elegan apabila dilihat, dan ia kelihatan seperti motif ini dan ia tidak dilindungi oleh perlindungan tambahan tidak telus.

Skrin dibesarkan dari siri sebelumnya yang hanya 4.7 inci, tetapi ketetapan itu tetap sama iaitu HD. Bersenjata dengan skrin 5.0 inci dengan resolusi HD sehingga 294 kepadatan piksel ppi, pengalaman akan deteknokers lebih diingati mengawan dengan Redmi 3, apatah lagi harga Xiaomi Redmi 3 yang tidak menyentuh angka 2 juta.

Kekurangan Xiaomi Redmi 3 disegi tidak ada baginya skrin yang digunakan untuk wujud dalam Redmi 2 yang Corning Gorilla Glass 2. Jadi adalah dinasihatkan untuk membeli pal skrin perlindungan tambahan untuk mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini. Xiaomi boleh menghapuskan Gorilaa Glass 2 Pelindung skrin untuk menyekat Redmi 3 . Harga Xiaomi Redmi 3 kekal rendah. Kita mesti mengakui bahawa memandangkan spesifikasi dan reka bentuk di samping itu sudah sangat baik.

Harga dan spesifikasi lengkapnya, klik : http://www.anekaponsel.com/2016/01/harga-xiaomi-redmi-3.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar