Kamis, 03 Agustus 2017

Promo JSM Alfamart Terbaru

Promo JSM Alfamart - Melihat kepada pertumbuhan pesat ekonomi di rantau ini, kami yakin sasaran dengan pembukaan 10 cawangan lain dapat direalisasikan. Lebih-lebih lagi, kami mencatat setiap hari setiap jam yang kami lawati lebih daripada 250 pelawat, ini sesuai dengan trafik sasaran sehari di gerai Alfamart, "jelasnya.

Menurut Mateus, perolehan Promo JSM Alfamart PT Sumber Alfaria Trijaya Tbk (Alfamart) pada 2016 meningkat 4 peratus dari bulan yang sama pada tahun 2015 lalu. Ini, katanya, membuktikan bahawa kehadiran Alfamart dalam masyarakat sangat diterima untuk meningkatkan keuntungan setiap tahun.

"Pelbagai usaha kami untuk meningkatkan perolehan kami, terutamanya dari segi perkhidmatan maksimum yang kami berikan kepada pelanggan kami. Selain itu, kami juga sentiasa memberi Promo JSM Alfamart setiap minggu, sebagai contoh, Promo Selaras (Isnin, Selasa, Rabu, dan Khamis). Pada hujung minggu, kami juga mengadakan promo JSM (Jumaat, Sabtu, dan Ahad) supaya setiap hari kami sentiasa memberikan promosi dan hadiah menarik

Sumber : http://www.katalogpromo.id/2017/06/katalog-promo-jsm-alfamart.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar