Kamis, 23 Maret 2017

Promo Tupperware April 2017

Promo Tupperware - Dalam sambutan Hari Wanita Antarabangsa, kempen Tupperware untuk One Million Keluarga Juta Peluang untuk wanita di Indonesia. Juta Peluang, Million Keluarga adalah tema Tupperware untuk wanita, kedua-dua pekerja dan suri rumah untuk mengambil bahagian dalam memperkasakan wanita diadakan Tupperware.

Tupperware Indonesia Presiden & Naib Presiden Pembangunan Jualan Asia Pasifik Nining W. Pernama menjelaskan, dengan memperkasakan wanita, kesaksamaan gender di kalangan wanita berlaku. Kerana Promo Tupperware April 2017 ketidaksamaan gender masih berlaku bukan sahaja di negara-negara membangun tetapi di negara-negara maju sahaja. Bermula dari dalam skop kerja, keluarga dan ketidaksamaan persekitaran sosial masih sering berlaku yang membuat wanita kewujudan lebih terpencil.

Disedari Nining menjemput wanita harus dapat mengimbangi lelaki itu dengan diberikan kuasa. Terutama suri rumah, yang akan diberi kuasa Promo Tupperware April 2017 melalui latihan yang dijalankan Tupperware boleh membantu suaminya daripada bahagian kewangan. "Suami akan mendapati isterinya telah membantu ekonomi keluarga daripada penyertaannya dalam memperkasakan wanita Tupperware.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar